Mai multe informații
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, se aduce la cunoștința publică următorul proiect de act normativ:
Proiect de hotărâre privind aprobarea gestiunii delegate a serviciului public de administrare, întreținere și exploatare a parcărilor de reședință, a parcărilor cu plată, a
parcărilor cu regim mixt amplasate pe domeniul public și privat al Municipiului Piatra-Neamţ, precum și a celui de blocare/deblocare a autovehiculelor parcate/staționate
neregulamentar, a vehiculelor expuse la vânzare în locuri neamenajate în acest sens, pe domeniul public și privat al Municipiului Piatra - Neamţ.
Proiectul de act normativ supus dezbaterii publice, poate fi consultat:
- pe site-ul Primăriei Municipiului Piatra Neamț - www.primariapn.ro
- la sediul Primăriei Municipiului Piatra Neamț, Str. Ştefan cel Mare, nr. 6-8, Piatra Neamţ,
Direcția Patrimoniu.
https://www.primariapn.ro/dezbateri/-/asset_publisher/d8F7ynMHzZPK/event/id/5389816
Termen pentru transmiterea de propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul supus dezbaterii publice (10 zile calendaristice): 10.03.2023. În situația în care nu se vor înregistra propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privin proiectul de act normativ, acesta va fi introdus pe ordinea de zi a Consiliului Local al Municipiului Piatra Neamț.
Transmiterea propunerilor, sugestiilor și opiniilor se poate face:
- prin email pe adresa: infopn@primariapn.ro
- prin fax la nr. 0233 215374
- prin poștă pe adresa Primăriei Municipiului Piatra Neamț, Str. Ştefan cel Mare, nr. 6-8, Piatra
Neamţ, cod 610101
- depuse la Biroul Relații cu publicul - Primăria Municipiului Piatra Neamț, Str. Ştefan cel Mare,
nr. 6-8, Piatra Neamţ, camera 20
- în secțiunea de comentarii a acestei dezbateri.
Cel mai votat