Considerați necesară adoptarea în regim de urgență (15 zile) a Regulamentului pentru administrarea și exploatarea parcărilor de reședință din Piatra-Neamț?
Această consultare va fi activă până pe data de 15.05.2022. Propunerile de modificare a regulamentului pot fi trimise la adresa infopn@primariapn.ro până pe data de 15.05.2022.
Înainte de adoptare juriștii sa studieze foarte bine varianta finala a documentului ca să nu ne mai trezim cu alte situații ce duc la imposibilitatea aplicării ei!De exemplu în HCL228 din 2021 articolul 1 litera " o" prevede obligația dar în cuprinsul art 20 nicăieri nu figurează ce sancțiuni se aplica dacă nu sunt respectate obligațiile descrise la art 1 litera "0".
S a complicat totul . Era clar si simplu atunci cand parcarile erau in administrarea Parking ,se primeau informari cu privire la expirarea contractului , reinoirea era facila .
La cât de retardați sunteți și habar nu aveți ce faceți, n-are niciun sens 15 zile ca apoi să ne frecați iar pe noi, plătitorii de taxe pentru gunoaiele de voi.
Consiliul local ar trebui sa lase societatile CL sa isi continue activitatea normal. Sunt destule lucruri pe care ar trebuie sa le faca, nu sa isi insuseasca si mai multe atributii. Parcarile la Parking, pt ca totul a fost in regula, chiar mult mai usor decat modalitatea Primariei, Locativ sa revina si ea in atributii. Nu asta a fost solutia cea mai buna, insa inca se poate repara totul, trebuie lasate orgoliile la o parte si lasata Parking sa faca ce stia mai bine, adica PARCARI!
cf art.144 alin.(3) din Regulamentul de aplicare a OUG 145/ 2002 "Nu se pot amenaja parcari pentru autovehicule, pe trotuar, la mai putin de 10 m de intersectii, staţii ale mijloacelor de transport în comun sau treceri pentru pietoni " ori art.15 alin.(5) din Regulament prevede 5m
Înainte de adoptare juriștii sa studieze foarte bine varianta finala a documentului ca să nu ne mai trezim cu alte situații ce duc la imposibilitatea aplicării ei!De exemplu în HCL228 din 2021 articolul 1 litera " o" prevede obligația dar în cuprinsul art 20 nicăieri nu figurează ce sancțiuni se aplica dacă nu sunt respectate obligațiile descrise la art 1 litera "0".
S a complicat totul . Era clar si simplu atunci cand parcarile erau in administrarea Parking ,se primeau informari cu privire la expirarea contractului , reinoirea era facila .
La cât de retardați sunteți și habar nu aveți ce faceți, n-are niciun sens 15 zile ca apoi să ne frecați iar pe noi, plătitorii de taxe pentru gunoaiele de voi.
Consiliul local ar trebui sa lase societatile CL sa isi continue activitatea normal. Sunt destule lucruri pe care ar trebuie sa le faca, nu sa isi insuseasca si mai multe atributii. Parcarile la Parking, pt ca totul a fost in regula, chiar mult mai usor decat modalitatea Primariei, Locativ sa revina si ea in atributii. Nu asta a fost solutia cea mai buna, insa inca se poate repara totul, trebuie lasate orgoliile la o parte si lasata Parking sa faca ce stia mai bine, adica PARCARI!
E ffff bine ca Primaria a preluat parcarike de resedinta. Se termina cu mafia parcarilor si cu pilele.
Mă deranjează că este un proces în derulare
Societate Parking este necesara pentru funcționarea sistemului de parcări de reședință în oraș. Era foarte bine organizată.
Succes !
Asteptam rezultatul final, care sper ca va fi in interesul cetateanului!
cf art.144 alin.(3) din Regulamentul de aplicare a OUG 145/ 2002 "Nu se pot amenaja parcari pentru autovehicule, pe trotuar, la mai putin de 10 m de intersectii, staţii ale mijloacelor de transport în comun sau treceri pentru pietoni " ori art.15 alin.(5) din Regulament prevede 5m