Înapoi la votare

Consultare publică: regulament pentru utilizarea serviciului de închiriere biciclete în regim self-service - PIATRA PE BICICLETĂ

Transportul prin intermediul bicicletelor reprezintă un adaos și o completare flexibilă a transportului în comun și, totodată, reprezintă o alternativă pentru acesta.

Serviciul de închiriere biciclete în regim self service - Piatra pe bicicletă - a apărut ca urmare a finalizării proiectului „Implementare sistem bike-sharing în Municipiul Piatra Neamț” și are ca scop principal utilizarea bicicletei ca o alternativă la alte mijloace de transport.

REGULAMENTUL poate fi consultat aici: https://drive.google.com/file/d/1d0ZfqKa-mbSfj2vTLUbm2sm6hsSPOZgq/view?usp=sharing

Trebuie conectare sau înregistrare pentru a participa.

Sunteți de acord cu forma propusă a regulamentului pentru utilizarea serviciului de închiriere biciclete în regim self-service?

Mai multe informații

Locuitorii unităţii administrativ-teritoriale pot depune contestaţii, propuneri și sugestii privind acest regulament la registratura instituției, pe adresa de mail infopn@primariapn.ro sau în secțiunea de comentarii a acestei dezbateri.

Trebuie conectare sau înregistrare pentru a lăsa un comentariu.
  • Marius H

    La art 4, pct 1 si art 2 pct 4- gratuitatea de 30 min sa se aplice indiferent de numarul de inchirieri dintr-o zi. Doar daca se depasesc cele 30 min sa se se taxeze utilizarea.
    In celelalte orase in care este implementat acest sistem se ofera gratuite la primele 30 min de utilizare a bicicletelor pt un numar nelimitat de utilizari.
    Pentru a beneficia de gratuitate intre utilizari trebuie sa fie o pauza de 10 min, altfel se taxeaza utilizarea.
    Astfel se încurajează folosirea acestui sistem pentru mai multe categorii de persoane: elevi, persoane care merg si se intorc de la job, scop recreativ etc.

    Nici un răspuns
    • Niunin_Matei

      Mi se pare foarte bun regulamentul, dar 2 chestii mă deranjează la el:
      1. Intervalul orar de funcționare are trebui să fie 5-23, deoarece există oameni care încep serviciul de la ora 6 dimineața inclusiv, deci au nevoie de o anumită asistență din acest punct de vedere ca să nu depindă de autovehicule.
      2. În cazul în care s-a efectuat o oprire de urgență și s-a efectuat toată procedura de asigurare antifurt a bicicletei, dar tot a reușit cineva să o fure așa, mi s-ar părea normal să fie achitată acea taxă de penalizare a fraudei de către făptașul furtului, persoana putând fi identificată destul de simplu prin localizarea GPS a bicicletei.
      În rest, sunt de acord cu acest regulament.

      Nici un răspuns
      • claudiu stanescu

        Daca nu se impun sancțiuni celor care le vor distruge si vandaliza, după mai puțin de o luna se vor strica/ scoate din uz jumătate din ele...subscriu,
        anexa 1 nu am găsit-o in document, totul este făcut pe fuga si fără verificări

        Nici un răspuns
        • Gabriel-Adrian Ciosu

          Daca vreti o parere nu putem discuta acest subiect in an de alegeri.Vom vorbi in 2025 despre inca un esec !!!

          Nu există voturi  |  Sunt de acord 0 Nu sunt de acord 0
          Nici un răspuns
          • Alexandru Bonyhai

            Dacă se oferă doar 30 min. gratis pe zi la prima utilizare din zi, nu se merită. Anexa 1 nici nu există. Eu consider că minim 60 min. gratis la fiecare utilizare și 10 min. pauză între 2 utilizări ar fi mult mai bine. Așa este și în Cluj-Napoca și Timișoara și merge.

            Nu există voturi  |  Sunt de acord 0 Nu sunt de acord 0
            Nici un răspuns